Höstens stiligaste tweed

Höstens kanske snyggaste kavaj kommer överraskande nog från J.Lindeberg som med en gråblå tweed i fiskbensmönstrat faktiskt tagit mig med storm.
Jag har faktiskt svårt att behärska mig när jag ser den.
Det enda som kunde vara negativt är att den är enknäppt, skulle gärna sett att den var två- eller treknäppt.
Dock gör ju det faktum att den har biljettficka att sådana triviala ting blir som bortblåsta.



Armpatches i brunt skinn som lätt kan tas upp av både väska och skor.



Det underbara mönstret i en lika underbar gråblå ton.

Finns att för icke-studenten att köpa på:
http://eu.store.jlindeberg.com/system/search/product.asp?id=1947&g=1&b=32&page=1&rnum=3

Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

Kul att du tog upp den, jag har spanat in den ett bra tag nu men är sjukt tveksam på grund av att den är enkelknäppt, lite jobbigt. Vad tycker du, borde man slå till?

2009-10-08 @ 13:55:42
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Fredrik

Ja, jag tycker att den är riktigt rå.

Dock uppstår det ju lite problem med att den är enkelknäppt men jag tycker att det kan vara överkomligt när den i övrigt är så oklanderlig.

Jag tycker absolut att du bör slå till, skulle vara kul att se hur den sitter på er samt hur ni matchar, jag menar, ni ser ju onekligen ut att ha ekonomin ;)



Fredrik

2009-10-09 @ 11:14:20
URL: http://ourclothes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0